همشهری آنلاین: محمد نصرتی با بیان اینکه مردم می‌توانند با دلیل و منطق نظرات خودشان را در باره تیم ملی اعلام کنند، افزود: اما تمسخر بازیکنان به خاطر تیم‌های باشگاهی‌شان اشتباه است و در روحیه آنها اثر منفی خواهد داشت.

تیم ملی

نصرتي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: من روی نفرات دعوت شده نمی‌توانم صحبتی کنم. آنها بر اساس شناخت و سلیقه کی‌روش انتخاب شدند و او در تمرینات بر آنها نظارت داشته است. فرقی نمی‌کند چه کسی در تیم ملی بازی کند. بازیکنان ما نیاز به انرژی مثبت، دلگرمی و حمایت دارند. وقتی این‌ها باشد انگیزه آنها هم بیشتر می‌شود. انگیزه بیشتر منجر به تمرینات بیشتر و سرانجام بازی با کیفیت‌تر می‌شود.

نصرتی در خصوص بازی با ترکیه هم گفت: این بازی با اکثر بازی‌های ایران تفاوت داشت چرا که در این بازی بر خلاف بسیاری از بازی‌ها، این ایران بود که گل اول را دریافت کرد. همین مساله باعث شد ایران کمی بازتر بازی کند به همین علت گل دوم را هم دریافت کرد. در مجموع بازی پایاپای بود. به نظر من این که ایران گل اول را دریافت کرد تجربه خوبی بود که بازیکنان به دست آوردند.

مدافع پیشین تیم ملی با اشاره به این که برخی شوخی‌های ناراحت کننده با بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی بر روحیه آنها تاثیر منفی می‌گذارد، اضافه کرد: این حرف‌ها واقعا بی انصافی است. بازیکن تیم ملی باید احترام بیشتری داشته باشد چرا که می‌خواهد از منافع کشورمان دفاع کند. مردم می‌توانند با دلیل و منطق نظرات خودشان را اعلام کنند اما تمسخر بازیکنان به خاطر تیم‌های باشگاهی‌شان کار اشتباهی است. این که کسی طرفدار یک تیم خاص باشد دلیل نمی‌شود بازیکنان دیگر تیم‌ها را مسخره کند.

او ادامه داد: بازی اول در هر تورنمنت بسیاری مهم است. امیدوارم در بازی اول بازیکنان سر حال باشند و همچنین تماشاگران ما حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم. ما در بازی با اسپانیا و پرتغال هم می‌توانیم مثل بازی با آرژانتین به خوبی دفاع کنیم.

کد خبر 407360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha